5 metode de a combate stresul

Nu este un secret faptul ca in ziua de azi, stresul face parte tot mai mult din viata noastra. Fie din cauza volumului mare de munca de la birou, fie din cauza unor probleme personale, de multe ori ajungem sa ne simtim extrem de obositi.

Conform unor statistici, peste 50% dintre romani sufera din cauza efectelor produse de stres. Mai mult decat atat, aproximativ 80% dintre acestia ajung sa apeleze la ajutorul unui medic deoarece sufera de importante probleme de sanatate cauzate de acesta. Printre cele mai intalnite boli care au ca factor principal stresul se numara bolile cardiace, diabetul, anxietatea, afectiunile dermatologice si hipertensiunea arteriala.

Femei care fac Yoga pentru a se relaxa

Insa, nu trebuie sa intri in panica! Exista diverse metode prin care poti combate stresul si in continuare vom prezenta 5 dintre ele:

1.       Masaje erotice. Desi masajul erotic inca este considerat un subiect tabu, acesta poate fi o adevarata solutie de eliminare a stresului si a tensiunilor. Insa, inainte de a face programare la un astfel de salon, consulta cu atentie toate datele de care ai nevoie. Ca in orice alt domeniu, exista si saloane care nu sunt cinstite in ceea ce priveste informatiile pe care le ofera si nu este indicat sa risti sa fii pus intr-o situatie incomoda.

In schimb, poti apela cu incredere la salonul Confidential. Acesta pune la dispozitia clientilor servicii de calitate si preturi accesibile. Aici, sedinta de masaj dureaza o ora si incepe cu masajul de relaxare pentru a te ajuta sa te simti cat mai confortabil. In continuare, urmeaza partea de body masaj si masajul erotic in sine. Acceseaza site-ul Confidential si vei gasi mai multe informatii.

2.       Terapie prin ras. Una dintre cele mai benefice remedii pentru a scapa de stres il reprezinta rasul. Cu toate ca o astfel de solutie este destul de frecvent ignorata, este bine sa stii ca rasul are drept scop elaborarea unor asa-numiti „hormoni ai fericirii” . Asa ca, aminteste-ti o situatie amuzanta sau incearca sa privesti mult mai pozitiv situatiile din jurul tau si razi! Razi mult!

Terapia prin Ras

3.       Asigura-te ca dormi suficient. Lipsa somnului este unul dintre principalii factori care pot declansa o stare de disconfort fizic si psihic. Potrivit unui studiu realizat in acest sens, a rezultat faptul ca persoanele care nu isi asigura o perioada de somn suficienta, devin mult mai irascibile, se supara mai usor si ajung sa fie stresate chiar si din cel mai neinsemnat motiv. Asadar, respectarea unui program de somn suficient, de aproximativ 8 ore, iti va oferi destula energie pentru a realiza toate activitatile zilnice.

4.       Alege-ti un nou hobby. Plimba-te mai des in aer liber. Petrece mai mult timp citind sau vizionand seriale. Participa la diverse cursuri sportive sau creative. Gateste mai mult. Orice ai alege sa faci, important este sa fie ceea ce te face pe tine fericit. In acest mod, te vei dedica unor activitati care iti fac placere si vei invata sa te detasezi de lucrurile care te ingrijoreaza.

5.       Scapa de zgomotul din jurul tau. Daca locuiesti intr-un oras populat, zgomotul produs de masini, fabrici sau de persoane mai galagioase te inconjoara la tot pasul. Este adevarat ca nu vei putea sa scapi in fiecare zi de acesti factori externi care iti fac rau, insa ia-ti din cand in cand un weekend sau cateva zile libere numai pentru tine si evadeaza intr-un loc mai retras. Fie ca pleci undeva la tara, fie la o cabana retrasa la munte, apropierea de natura iti va crea o stare de liniste care te va ajuta sa-ti reincarci bateriile. 

In final, este important sa gasesti metoda de relaxare care sa restabileasca echilibrul dintre fizic si psihic si sa o pui in aplicare inca de la primele semne de aparitie a stresului. Cu cat vei amana combaterea acestuia si nu vei recunoste faptul ca reprezinta o adevarata problema, cu atat mai grave vor deveni efectele sale odata cu trecerea timpului.

Bolocan Ovidiu-Cristian

Bolocan Ovidiu-Cristian este autorul acestui blog. Il puteti gasi si urmari pe Twitter si Facebook.

, ,

Comments are closed.