Cel mai important produs al Facebook nu mai e Facebook, ci WhatsApp

Gigantul Facebook ramane, in continuare, masiv, dar WhatsApp devine punctul forte al companiei care-ti ofera bune si mai putin bune.

Mark Zuckerberg a tras linie la final de an fiscal si a discutat despre scopurile sale si ale produselor pentru 2018. Probabil iti amintesti de momentul in care compania a cumparat WhatsApp si a platit 19 miliarde de dolari pentru asta. Daca atunci unii se indoiau de tranzactie, acum e mai clar ca banii au fost bine investiti.

WhatsApp continua sa creasca. In iulie 2017, platforma avea 1,3 miliarde de utilizatori lunari si 1 miliard de accesari zilnice ale utilizatorilor. Acum, cifrele au ajuns la 1,5 miliarde de utilizatori si 60 de miliarde de mesaje trimise zilnic. Ca sa punem lucrurile si mai bine in context, putem sa ne referim si la perioada cand platforma a fost cumparata de Zuckerberg; in 2014, erau doar 315 milioane de utilizatori zilnici.

Zuckerberg e constient de puterea pe care o are WhatsApp in acest moment si nu se sfieste sa se laude, mai ales daca o face pe seama Snapchat. Ce a fost initial o clona a functiei de Stories de acolo a reusit sa aiba o popularitate neasteptat de ridicata. Atat pe Instagram, cat si pe WhatsApp, utilizatorii distribuie aproximativ 300 de milioane de ”povesti” zilnic.

Probabil ai crezut ca Mark a fost neinspirat cand a platit 19 miliarde de dolari pentru WhatsApp, insa mesageria joaca unul din rolurile cele mai importante cand vine vorba de folosirea unui telefon. In plus, daca nu ar fi facut Facebook asta, probabil Google ar fi reusit achizitia.

In plus, Facebook va reusi sa monetizeze aplicatia prin intermediul WhatsApp Business, asa ca n-ar trebui sa-i plangi de grija lui Mark pentru ca a cheltuit atatia bani pe o aplicatie.

Sursa textului https://playtech.ro/2018/whatsapp-crestere-popularitate-facebook/

Bolocan Ovidiu-Cristian

Bolocan Ovidiu-Cristian este autorul acestui blog. Il puteti gasi si urmari pe Twitter si Facebook.

,

Comments are closed.