Iata ce trucuri iti aduc silueta mult visata. Visislim Fitness e unul dintre ele

Vrei sa slabesti doar in anumite zone, mai precis in partea de jos a corpului. In aceste locuri celulita isi face de cap. Pe langa o alimentatie potrivita, ai nevoie de un anumit sport, dar si de un supliment cum este Visislim Fitness (iata detalii AICI), care sa transforme mai repede grasimea in energie. Mersul pe jos, bicicleta, inotul te ajuta, si ele. Iata ce ai de facut.

visislim fitness

Cele mai multe probleme le avem, noi femeile, in zona soldurilor, a coapselor sau a abdomenului. Acest tip de silueta numit ginoid (grasimea se acumuleaza in partea de jos a corpului) este de obicei de natura genetica si strans legat de secretia de hormoni. Pentru a topi aceste depozite inestetice nu este suficient sa mananci mai putin, ci trebuie sa faci si sport. O activitate fizica moderata, de durata, poate actiona asupra rezervelor de grasime, facandu-le sa dispara.

Transforma grasimea in energie

Pentru a transforma grasimea in energie muschii au nevoie de oxigen. Cu cat vei respira mai corect in timpul efortului cu atat vei topi mai usor grasimile. De aceea tipul de efort care are la baza acest proces de transformare se numeste sport de anduranta: mersul rapid, ciclismul, joggingul, inotul, anumite exercitii la sala de fitnes sau de aerobic.

Mergi, daca vrei sa scapi de grasime

Nu prea esti adepta mersului la sala? Nici o problema. E suficient sa mergi rapid pentru a topi grasimea si a-ti tonifica musculatura abdominala a feselor si coapselor. Pentru a fi mai eficace, ia-ti si un podometru (un dispozitiv care masoara numarul de pasi parcursi zilnic). Il fixezi la centura si contabilizezi pasii si distantele efectuate de-a lungul zilei. Ai nevoie de minimum 10.000 de pasi pentru rezultate bune. Exista si aplicatii pe telefon care pot face acest lucru.

Mergi la bazin, ca sa topesti grasimea

Este cea mai potrivita activitate fizica pentru topirea inesteticei celulite de pe coapse si pentru tonifierea abdomenului. In apa orice durere dispare, oboseala este limitata, astfel incat poti inota mult, indiferent de greutate sau varsta. In plus, natatia are si un efect drenant care usureaza picioarele. Pentru a creste beneficiile variaza stilurile si foloseste dipozitive suplimentare, cum ar fi labele sau palmele pentru inot.

Bicicleta intareste abdominalii

Avantajul acestui sport este miscarea usoara si fara socuri a scheletului. Daca nu ai probleme cu durerile de mijloc, genunchi sau bazin (situatii in care ai nevoie de aviz medical), poti merge fara grija pe bicicleta, la orice varsta. Ca si in cazul inotului, articulatiile nu sunt afectate de greutetea corpului. Pedaland mai mult timp pe un teren in panta iti vei intari abdominalii si coapsele eliminand celulita.

Bolocan Ovidiu-Cristian

Bolocan Ovidiu-Cristian este autorul acestui blog. Il puteti gasi si urmari pe Twitter si Facebook.

, , , ,

Comments are closed.