Profesoara Cristina Tunegaru il critica pe ministrul Liviu Pop: afla ce spune aceasta!

Cristina Tunegaru (29 de ani), profesoara de Limba Romana devenita celebra pentru ca a semnalat numeroasele neregulile din sistemul de invatamant, il critica pe ministrul Educatiei Liviu Pop pentru faptul ca problemele sunt „rezolvate“ de fatada, invatamantul rural e in agonie, in timp ce responsabilii incearca sa-si consolideze capitalul de imagine „regizand“ aparitii la scoli atent alese si prefacandu-se ca totul functioneaza excelent.

Cristina Tunegaru, cunoscuta pentru seria de declaratii critice la adresa Gabrielei Firea, primarul general al Capitalei, isi indreapta atentia si catre ministrul Educatiei Liviu Pop, dupa vizita de lucru efectuata vineri in comuna Farcasa (Maramures).

Liviu Pop a fost intampinat cu paine si sare, a semnat in cartea de onoare si a taiat, simbolic, panglica inaugurala a noii gradinite cu orar prelungit. De asemenea, Liviu Pop „a facut aprecieri la conditiile de studiu, la calitatea invatamantului si la planurile de viitor din perspectiva ministerului, s-a aratat incantat de conditiile de studiu si recreere si a dat asigurari de totala disponibilitate de a sprijini construirea unui nou corp de cladire“, potrivit paginii de Facebook a comunei.

Iata criticile aduse de Cristina Tunegaru lui Liviu Pop!

• Profesoara de Romana a venit in intampinarea vizitei de lucru a ministrului Pop cu o serie de critici pe Facebook, precizand ca „un invatamant de nota 10 nu se face cu «vizite de lucru» in scoli atent alese si nici semnand in cartea de onoare sau taind panglica cu sapte foarfece.“
  • Cristina Tunegaru subliniaza ca invatamantul rural este in agonie din cauza dezinteresului autoritatilor locale, lipsei de cadre calificate si saraciei familiilor care nu-si permit sa-si trimita copiii la scoala.
  • „Prea multi dintre subordonatii dumneavoastra «rezolva» de fatada problemele scolilor, ramanand surzi la problemele reale ale elevilor si ale profesorilor. Avem nevoie de solutii punctuale, la probleme foarte clare. Nu vrem sa organizam spectacole frumos regizate si sa ne prefacem ca totul functioneaza excelent in scoala rurala“, a mai scris Tunegaru.

Bolocan Ovidiu-Cristian

Bolocan Ovidiu-Cristian este autorul acestui blog. Il puteti gasi si urmari pe Twitter si Facebook.